Sayfalar

15 Ocak 2010 Cuma

Avatar Filmini İzlemenin Sonucu

Avatar filmini izlediniz mi bilinmez; ama izleyen bazı izleyicilerin başına bakın ne geliyormuş?

James Cameron'ın Avatar'ı sadece sinema dünyasına değil bazı "film delilerinin" hayatına da yeni bir boyut katmış. Filmi izleyen bazı kişiler tasarlanan Pandora adlı dünyayı o kadar beğenmiş ki orada yaşamadıkları için depresyona girdiklerini ve hatta intiharı bile düşündüklerini söylüyorlar.

Avatar Forumu'nda "Pandoranın hayali bir evren olmasından dolayı yaşanan depresyonla başa çıkmak" başlığına binin üzerinde mesaj atılmış. Atılan mesajların bazıları şöyle:

" Bazen intihar etmeyi bile düşünüyorum. Öldükten sonra Pandora'ya benzer bir dünyada doğabileceğime inanıyorum."

" Avatarı izledikten sonra tekrar bu dünyada uyanacağım için kendimi çok kötü hissettim. Bu histen kurtulmak için birkaç gün sonra filmi tekrar izledim"


" Filmi ve filmi izlerken yaşadığım heyecanı düşünmeden duramıyorum"

Filmden hoşlanmak ve etkilenmek bir yere kadar kabul edilebilir. Ama işin bu boyuta ulaşması gerçekten anlaşılır gibi değil.

Chip

Yorumumuz:  Filmi izlemesem de o mekanların nasıl olduğunu az çok tahmin edebiliyorum.Burdan ben şunu anlıyorum.İnsanın içindeki bir sesin öyle bir yeri istemesi, insanın içinde yaratılıştan gelen bir istek ve arzudur.Bu arzu bütün insanlarda vardır.Bunu insanların kalbine yerleştiren Allah'tır.Elbette O'nun dinini kabul edip ona göre yaşayanları insanların hayal bile edemeyeceği güzellikteki Cennet'e koyacaktır.