Sayfalar

16 Şubat 2010 Salı

Acer Teknik Servislerini Yeniledi

Dizüstü bilgisayarlarını çok beğendiğim, bütün çevreme de tavsiye ettiğim, Acer marka ürünlerin en büyük sorunu olan teknik servis derdi son buldu.

Teknolojik ürünler hangi markayı alırsanız alın, biraz şans işi. Herhangi bir yerinde çok absürd bir hata çıkabiliyor ve bu hata yüzündan aylarca sürünebiliyorsunuz. Bugüne kadar kendime aldım diyebileceğim, üç tane laptop aldım. Ne hikmetse hep fiyat/performans olarak Acer’lar uygun geldi. Üç üründen de çok memnunum, ancak kendi kullandığım ürünün önündeki ses giriş çıkışını kırınca altı hafta kadar bilgisayarsız kalmak zorunda kalmıştım. O zamanlar teknik servis Infronic adlı bir firmaya bağlıydı. Firmanın adı da TPM teknolojiydi. Bu altı haftanın beşinde ürünümle hiç ilgilenilmediğine, teknik servisle yaptığımız konuşmalar sayesinde eminim. Altıncı haftada ben arayıp, bağırıp-çağırınca anakartı değiştirerek çözüm üretmişlerdi.
Sonrasında Dekare adlı bir firma aldı teknik servis sorumluluğunu ancak internetten okuduğum kadarıyla onlarda bir o kadar ilgisiz düzensiz bir firmaydılar. Sonunda Acer’da şikayetler üzerine, Asus gibi kendi teknik servisini açacağını duyurdu. Artık Acer kullanıcıları gönül rahatlığıyla ürünlerini teknik servise yollayabilirler. Bütün Acer kullanıcılarına geçmiş olsun, büyük bir dertten kurtulduk…

Kaynak